„Na Kopřivné se snažíme o to, aby si tady zajezdil fakt každý.“ Magazín dolekop.com připravil zajímavý rozhovor s bikerem, lektorem, stavitelem trailů, vedoucím bikeparku Kopřivná v Malé Morávce a ambasadorem kol Norco. Probrali spolu ale i řadu dalších témat. Všechny se samozřejmě týkaly kol :)
PhotoCredit: Dolekop.com (https://dolekop.com/clanek/10653-rozhovor-s-alesem-handzelem-vedoucim-bikeparku-koprivna-o-jezdeni-skakani-ale-i-staveni-trati)
V rozhovoru se mimo jiné dočteš, jak se Aleš ke stavění trailů dostal „… Mám takovou funny historku, kdy mí rodiče odjeli na dovolenou a mě nenapadlo nic jiného než si postavit s kamarádem, který měl toho času už bagr, svou vlastní lajnu za barákem. Rozjezd z cesty, pravý hip, klopenka, naskakovák, 2 dirty, transfer a výjezd zpátky na cestu. Taková nekonečná lajna hehe. Rodiče, když přijeli, tak mě chtěli zabít!“
Jak je to s bikeparkem Kopřivná „Začátky na Kopřivné nebyly vůbec jednoduché. Byli jsme jen 3 a většinou nás nenechali dělat v bikeparku, ale pouze práce v areálu. Měli jsme jen čtyřkolku, lopatu a hrábě.“
Proč Aleš vlastně traily staví a věnuje obrovskou část svého času nejen bikeparku Kopřivná „Komunita je jeden z důvodů, proč dělám, co dělám. Rok od roku sleduju, jak roste počet "shredařů" a lidí, kteří to milují. Někdy se jdu jen tak projít po bikeparku a sleduju, jak bikeři "shredí". Jak se smějí, jak je to baví... A pak si říkám: "Yes, to je ten důvod, proč to dělat dál."
Nebo jak se dostal k bikům Norco „K Norcu jsem se dostal docela nečekaně, kdy na podzim roku 2023 jsem napsal mému kamarádovi Honzovi Šedivému (Product manager Norco pro ČR), že bych si rád koupil nějaký ebike, jestli by mi neudělal nějakou nabídku. Kolo mi vážně sedlo. Cítil jsem jezdeckou formu :-D haha, tak jsem se domluvil, že na tom ebiku zkusíme natočit edit. Dopadlo to nad očekávání dobře. Video se fakt povedlo, a dokonce jsem i "hecnul" backflip na dirtzille. A na to konto přišla od Norca možnost stát se ambasadorem.“
Co si o nich myslí a na kterých kolech Norco jezdí „Musím říct, že Norco za poslední roky udělalo obrovský progres, co se týče geometrií. U většiny modelů přešli na HP (High Pivot), který se v terénu chová naprosto dokonale. Mám ho vlastně na ebiku, na kterém jezdím výhradně v terénu. Pro skoky jako takové výhodu v HP úplně nevidím, ale nějak mi to nevadí, nepoznám při skocích žádný rozdíl.“
Celý rozhovor si můžeš přečíst na webu dolekop.com.