TEST: Moustache Game 160.7 – Bosch CX v plné nahotě

Francouzská značka Moustache je na našem trhu čerstvou novinkou, zároveň se ale nejedná o žádného zelenáče, jelikož její založení se datuje do roku 2009. Hlavní náplní značky Moustache jsou elektrokola skoro všech druhů a kategorií, přičemž za vlajkovou loď, alespoň v eMTB segmentu, lze považovat řadu GAME, jejíž zástupce je předmětem dnešního důkladného testu.

Moustache jako takový rozhodně nespadl na zem z čistého nebe… V jeho historii lze totiž vystopovat určité personální propojení s francouzskou klasikou Lapierre. Jedním ze zakladatelů Moustache je Emmanuel Antonot, který před spuštěním vlastního projektu pracoval právě u Lapierre.

Proč to vůbec zmiňuju? Když jsem totiž na Moustache Game 160.7 jezdil, ale i když jsem si toto kolo jen zblízka prohlížel, zažíval jsem opakované „Déjà vu“! Vcelku pravidelně jsem totiž narážel na prvky, ale vlastně i jízdní aspekty, které mi připomínaly moje zkušenosti s koly Lapierre. Většinou starší, ale převážně kladné a příjemné!

Když jsem si později dohledal zmíněnou souvislost ztělesněnou v osobě Emmanuela Antonota, potvrdilo se mi, že moje „virtuální“ pocity mohou mít určitý reálný základ. Nebo se mi to celé jen zdá?!

 

 
Moustache Game jako aktuální evoluční vrchol

Jestli jsem vše správě pochopil, potom platí, že je řada GAME určitým pokračováním, nebo lépe řečeno rozšířením předchozí linie označené Moustache Samedi 29 Trail, kterou GAME ze scény svým příchodem nevytlačuje, spíše nabízí modernější a odvážnější podobu, vyšší zdvihy a celkově agresivnější vzhled i konstrukci.

Pro dnešní test klíčová řada GAME je, dle všeho, reakcí vývojové laboratoře Moustache na příchod nové, již 5. generace motoru Bosch Performance Line CX, která vyžaduje zcela jiné uchycení v rámu, než jak tomu bylo doposud. I proto se nejspíš v Moustache rozhodli k návrhu zcela nové základní konstrukce, ve stylu „když už, tak už“, navíc s „radikálně jiným“ uložením motoru!

Nápad ukrývající se za tímto specifickým řešením je ale poměrně zřejmý. Otočit motor „nosem nahoru“ tak, aby bylo možné baterii ve spodní trubce spustit co nejníž a dosáhnout tak ideálního, tedy super nízkého těžiště! Povedlo se? Čtěte dál...

 

Celý test si přečtěte na webu bikeandride.cz

Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz